21 Ağustos 2009 Cuma

ÇİKOLATALI MACARON...


Macaron ne zamandır denemek istediğim bir kurabiye idi. Elimde çikolata olunca bana da başka seçenek kalmadı :) İlk defa renk renk görüp de bu ne böyle acaba diyip beyaz fırından almıştım. Açıkçası görüntüsü kadar tadına vurulmamıştım. Ama damak tadı bu zamanla değişiyor :) Şimdi de öyle çok çok yiyemem ama soğuk soğuk yaz günlerinde güzel oluyor. Tarif tabii ki www.bizimpastane.blogspot.com dan sevgili Zinnur'a ait. (http://bizimpastane.blogspot.com/2005/11/makaron-olayi.html) O kadar detaylı anlatmış ki, yazacak bir şey bırakmıyor.
Benim daha çok fırın ekmek yemem gerekiyor ama, eteklenme kısmında pek başarılı olduğumu düüşünmüyorum, pudra şekerim pek ince değildi, bir kaç defa robotta çektim ama sanırım çok incelmedi. Bir de krema torbası ile sıkma kısmına çalışmam lazım :)

kolay gelsin...

3 yorum:

Gulcan Barclay dedi ki...

Azizim nedir bu? Ilk defa boyle bisey goruyorum. Acibadem'e benziyor sanki uzaktan..

Unknown dedi ki...

bence güzel kabarmış, tadı nasıldı bilemem tabi ama görünüş çok pof herkes bu kadar pofuduk yapamaz, bazılarının çok sönük oluyor. İlk deneme için bence süper:)eline sağlık

Kurabiye Diyarı dedi ki...

evet benziyor, içinde badem unu var. Dışı çıtır içi yumuşak oluyo...

çok teşekkür ederim, cesaretlendim :)

Yorum Gönder