11 Ocak 2010 Pazartesi

SÜNGER BOB KURABİYELERİ...

Kurabiyeler taaa Amerikaya gitti, yolu uzundu, bir de aktarmalı gitti, döndü dolandı, yerine vardı. En uzak diyara giden kurabiyelerim oldu :) Kurabiyeler Efeciğimiz için, 5. yaşını doldurmasına çok az kaldı. Kızımın kuzeni, aralarında yedi aycık var. Pastasını da yapayım isterdim ama o kadar yola pasta dayanmaz :) geldiklerinde kısmetse acısını çıkarırız. Doğum günün kutlu olsun Efe'cim, hep birlikte kutlayacağımız bol bol kutlamalı doğumgünlerinde görüşmek üzere :) Çok öpüyoruz seni...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kurabiyeler cok lezzetliydi. en az Efe kadar ben de yedim. hatta kurabiyeler azalinca Efe saklamaya basladi ama ben bulup asirdim birkac tane daha.

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık şu sünger bob a bayılıyorum.çok sevimli olmuş.

Yorum Gönder