24 Aralık 2009 Perşembe

CUPCAKELER :)

Bugün canımcım arkadaşım Fulya ile cupcake kursumuza gittik. Kurs hansel ve gretel'deydi. Ortam güzeldi, öğrendiklerimiz güzeldi. Öğretmenimiz Ebru hn. çok yardımcıydı, çok iyiydi. Burcu hn da aynı şekilde, bitmek bilmez sorularıma sıkılmadan cevap verdiler. Bugünkü konumuz olmasa bile yardımcı oldular, çok çok teşekkür ederim. Çok güzel, çok keyifli bir gün oldu.

Cupcakeler sade veya çikolatalı, içleri ise sade olanlarda pastacı kreması dolgulu, böğürtlenli-ama meyve seçeneği size kalmış, ne istenirse aynı pasta gibi konabiliyor. Çikolatalı cupcakeler ise çikolata ganaj dolgulu, antep fıstıklı veya fındık krokanlı. En minik cupcakeler ise sade...

Bugünden kalan resimler aşağıda, umarım beğenirsiniz, biz yaparken çok keyif aldık, izlemesi de inşallah keyif verir :)










2 yorum:

Pratik Ev Hanimi dedi ki...

benim icinde cok guzel bir deneyim oldu cok eglendim ve guzel seyler ogrendim sagol kardes tum organizasyon icin :) evdekiler bayildi yaptiklarimiza 4 tanesi yemen migdeye indi bile :)

boncuk mutfakta dedi ki...

Elinize sağlık.Ben de eğitimimi Hansel ve Gretelde aldım. Sorularıma bunca zaman geçtikten sonra bile hala tüm sıcaklıklarıyla cevap veren Ebru ve Burcu ya buradan tekrar teşekkür ediyorum.

Yorum Gönder